Generalforsamling 2018

Schnitzel, snak og kringle en kold januaraften i Holstebro.

Årets generalforsamling 2018 fandt som annonceret sted i Holstebro, i Valgmenighedens Hus onsdag den 31 januar.

21 medlemmer havde fundet frem til såvel spisningen forud for generalforsamlingen, som selve generalforsamlingen.

I år havde Kokken Per og Gitte igen tryllet deres gode wienerschnitsel med braskartofler, ærter og gulerødder, sild og pebberrod frem, denne gang med to stk tallerkenstore stykker til hver. Der stramme spændte maveskind efter dette luksusmåltid.

Trods den gode mad var der mange kræfter og god talelyst til generalforsamlingen.

Referatet er sammen med formandens beretning som sædvanlig at læse, hvis man klikker sig ind under "Introduktion" – "Nyt fra bestyrelsen".

Forsamlingen blev i år afviklet under Jens Chr. Lundsby Jensens myndige ledelse uden slinger i valsen. Da der ikke var inkommet forslag til behandling, og kassereren Gull-Britt modtog genvalg, blev punktet eventuelt aftenens største punkt.

Her blev der til gengæld taget fat igen i klubbladets/ medlemsbladet Nimbus postens noget skrantende tilværelse, ligesom især vores aktuelle situation som "matrikelløse" klub blev drøftet, uden at det bragte andet end status på flere løbende aktiviteter og muligheder fra Lyngs i nord over Lemvig til Struer. Henldigvis har Gert og Kirsten stillet gode faciliteter til rådighed sæsonen ud.

Der var ligeledes en genganger i forhold til ønske om flere aktiviteter for klubkassens regning, og drøftelsen af det vigende medlemstal og svære rekruttering af nye medlemmer. Nogle gode og vigtige ting der lige blev vendt.

Efter generalforsamlingen var der den sædvcanlige gode lune kringle og kaffe inden folk drog hjem

Godt nytår, med ønsket om et godt Nimbusår fra bestyrelsen

This entry was posted in generelt. Bookmark the permalink.

Comments are closed.