Varsling af Generalforsamling 2024

Varsling af generalforsamling 2024:

Sted:  Valgmenighedens Hus, Skolegade 32, 7500 Holstebro.

Tid: Onsdag den 31.01.24Kl. 19.30. (Bemærk tiden)

Deltagelse i generalforsamlingen er gratis. Klubben betaler og er vært ved kaffen med Per og Gittes velkendte hjemmebagte kringle under generalforsamlingen.

Dagsorden I henhold til vedtægterne, disse kan downloades fra klubbens hjemmeside

• På valg fra bestyrelsen er klubbens mangeårige kasserer Gull-Britt Pedersen, der ikke ønsker at modtage genvalg.
  • Punkter til dagsorden skal jfr. vedtægterne være formanden i hænde senes den 12. januar, men meget gerne tidligere, da forslag jfr Vedtægterne, skal fremsendes til medlemmerne senest to uger inden generalforsamlingen – dvs. skal kunne være modtaget, behandlet og videresendt af bestyrelsen, – alt sammen inden og senest den 17. januar.

Spisning med bestyrelsen : vanen tro vil det være muligt tilmelde sig til den traditionsrige middag forud for generalforsamlingen. Menuen er som det plejer at være: ”Pers Wienerschnitzler speziale” kl. 19.00. (bemærk tiden)Prisen for deltagelse i middagen vil være ca. kr. 130 + drikkevarer (husk kontanter, hvis du ikke har mobile pay.)

Tilmelding til spisning og generalforsamling ved Gull-Britt senest den fredag d. 26. januar 2024.

Gerne pr. sms på telefon 28716383

This entry was posted in generelt. Bookmark the permalink.

Comments are closed.